- Szczegóły
- Odsłony: 1267
Drodzy Uczniowie,
oto nasze nowe narzędzie do przetestowania - elektroniczna tablica, na której każdy z Was może przykleić karteczkę, tym razem z opisem czym się interesuje. Dzięki temu bardziej się poznamy :-)
Tu klikamy:
Dziękuję!
Justyna Chudy
- Szczegóły
- Odsłony: 1271
Tworzymy prezentację o Szkole Podstawowej nr 1 im. prof. Władysława Szafera w Brzozowie
Drodzy uczniowie, oto link do prezentacji, którą razem stworzymy o naszych projektowych partnerach z Brzozowa.
Z pewnego źródla wiem, że uczniowie z Brzozowa pracują nad prezentacją naszej szkoły i regionu.
Zapraszam do wspólnej zabawy!
- Szczegóły
- Odsłony: 1314
Prezentacja o symetrii
Tematem naszego projektu jest symetria. Uczniowie klasy VII przygotowują prezentację dotyczącą tego zagadnienia.
- Szczegóły
- Odsłony: 1218
Nasze pomysły na logo projektu
Pomysły naszych uczniów będą stopniowi umieszczane w albumie, dostępnym pod linkiem:
album z propozycjami logo projektu
Zapraszam do oglądania!
- Szczegóły
- Odsłony: 1314
W świecie symetrii
"W świecie symetrii" to projekt matematyczny prowadzony przez SP 2 w Siewierzu oraz SP 1 w Brzozowie.
Symetrie nas otaczają. Przejawy symetrii spotykamy w figurach geometrycznych, w przyrodzie nieorganicznej, w świecie roślinnym, zwierzęcym, w budownictwie, w sztuce, rzemiośle, w technice. Symetria jest koniecznością strukturalną organizmów i urządzeń. Projekt "W świecie symetrii" połączy naukę matematyki, nauk przyrodniczych oraz techniki, pozwoli uczniom zauważyć inne oblicze "Królowej Nauk", również w sztuce.
Cele:
1. Poszukiwanie i rozpoznawanie symetrii w przestrzeni wokół nas.
2. Zwrócenie uwagi na „wszechobecność” symetrii w otaczającym nas świecie.
3. Rozwijanie i rozbudzanie wyobraźni uczniów.
4. Doskonalenie umiejętności manualnych.
5. Poszukiwanie informacji w różnych źródłach.
6. Poszerzenie wiedzy i umiejętności uczniów z matematyki i nauk pokrewnych.
7. Doskonalenie umiejętności współpracy w grupie.
Postęp działań:
1. Poznanie szkół partnerskich.
2. Opracowanie logo projektu.
3. Tworzenie prac z wykorzystaniem symetrii.
4. Wykonanie albumów z fotografiami obrazującymi symetrię.
5. Gry wykorzystujące symetrię.
6. Podsumowanie projektu i ewaluacja.
Spodziewane rezultaty
1. Wymiana doświadczeń między nauczycielami.
2. Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie matematyki oraz nauk pokrewnych.
3. Kształcenie w uczniach precyzji i dokładności w działaniach.
4. Stworzenie wspólnych albumów i relacji na platformie Twin Space.
5. Promocja szkół biorących udział w projekcie.
Zapraszam do śledzenia naszych relacji z przebiegu projektu!
Justyna Chudy