Zbiór zadań z pieniędzmi

Uczniowie ze szkół biorących udział w projekcie układają zadania tekstowe z obliczeniami pieniężnymi.

Zapraszamy do zapoznania się ze zbiorem: link

Oś czasu

Powstaje właśnie projektowa oś czasu, która przedstawia historię środków płatniczych od czasów prehistorycznych, do teraźniejszości.

Rozwój pracy możemy śledzić klikając w link: link

 

Banknoty projektowe

Zapraszamy do tworzenia nowego, projektowego albumu. Tym razem są to banknoty z twarzami uczestników projektu.

Album dostępny pod linkiem: album

Program, w którym tworzymy spersonalizowane banknoty: kliknij tutaj :-)

Udanej zabawy!

festisite us dollar 10

Album z monetami i banknotami

Naszym kolejnym, po netykiecie, zadaniem projektowym jest stworzenie albumu z banknotami i monetami ze wszystkich stron świata. 

Proszę wklejać swoje zdjęcia, lub wysyłać je do mnie poprzez Messengera lub mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Album dostępny jest pod linkiem: kliknij

Netykieta projektu

Zapraszam do tworzenia naszej wspólnej netykiety. Określamy w niej zasady naszej pracy w projekcie, ale pamiętajmy, że te same zasady obowiązują również w każdym naszym działaniu w Internecie.

Link do netykiety: kliknij tutaj :-)

currency-3133236 640

Nowy projekt matematyczny nosi tytuł “Pokaż, co masz w portfelu”. W tym momencie bierze w nim udział 7 szkół z różnych części Polski. (min. Radomsko, Piotrków Trybunalski, Kłodzko, Olsztyn).

W trakcie trwania projektu uczniowie będą doskonalić umiejętność wykonywania obliczeń na pieniądzach, poznają podstawowe fakty z historii środków płatniczych.

CELE

1. Doskonalenie umiejętności rachunkowych.

2. Poznanie podstawowych faktów z historii pieniędzy i innych środków płatniczych.

3. Rozwijanie i rozbudzanie wyobraźni uczniów.

4. Doskonalenie umiejętności manualnych.

5. Poszukiwanie informacji w różnych źródłach.

6. Poszerzenie wiedzy i umiejętności uczniów z matematyki oraz domowej ekonomii.

7. Doskonalenie umiejętności współpracy w grupie.

POSTĘP DZIAŁAŃ

1. Zapoznanie szkół biorących udział w projekcie.

2. Wspólne opracowanie zasad netykiety.

3. Historia środków płatniczych (oś czasu).

4. Galeria monet i banknotów polskich i zagranicznych.

5. Pieniądze w sztuce, filmie, powiedzeniach i przysłowiach.

6. Ebook o pieniądzach.

7. Projektowanie własnego banknotu lub monety.

8. Zbiór zadań z pieniędzmi, zakupami, walutami itp.

9. Zagadki, quizy, gry.

10. Projektowy kalendarz na rok 2021.

11. Podsumowanie i ewaluacja.

SPODZIEWANE REZULTATY

1. Wymiana doświadczeń między nauczycielami.

2. Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie matematyki oraz domowej ekonomii.

3. Stworzenie wspólnych albumów i relacji na platformie Twin Space.

4. Promocja szkół biorących udział w projekcie.

Zapraszam serdecznie!

koordynator: Justyna Chudy

Akcje w których uczestniczymy

pij_mleko.jpg
Copyright © 2020 Szkoła Podstawowa nr 2 w Siewierzu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.
Friday the 27th. Siewierz 2013