Strona główna

Drukuj
Witajcie Czwartoklasiści,
kolejny dzień kwarantanny i kolejny temat przed nami.
 
Na początku spróbuje wyobrazić sobie bazyliszka, jakie ma cechy wyglądu zewnętrznego, jakie ma cechy charakterystyczne, następnie zapoznajcie się z tymi ilustracjami:
https://commons.wikimedia.org/w/index.php?search=basilisk&title=Special:Search&go=Go&ns0=1&ns6=1&ns12=1&ns14=1&ns100=1&ns106=1#/media/File:Basilisk_M%C3%BCnster.jpg
 
https://commons.wikimedia.org/w/index.php?search=basilisk&title=Special:Search&go=Go&ns0=1&ns6=1&ns12=1&ns14=1&ns100=1&ns106=1#/media/File:Hane_basilisk.jpg
Tak sobie go wyobrażaliście?
 
Teraz przeczytajcie tekst, ze strony 190 w podręczniku. Zwróćcie uwagę na to, jak zapisany jest tekst, co mamy oprócz wypowiedzi bohaterów podane w nawiasach, jaką funkcję pełnią te dopiski.
Ułóżcie, proszę szczegółowy plan wydarzeń przedstawionych w tym utworze. Zapoznajcie się z nową wiadomością ze str. 194.
 
Po wykonaiu wszystkich zadań proszę, abyście podeszli do quizu dotyczącego omawianych treści. Podpiszcie się imieniem i pierwszą literką nazwiska. Oto link i kod joinmyquiz.com   603509.(Quiz jest aktywny do 19 marca do godz. 12.00)
 
Pozdrawiam
Renata Chmielowska