ZDALNE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020

Starszy oddział przedszkolny, uczniowie klasy III i VIII wraz z wychowawcami serdeczniej zapraszają do obejrzenia filmu "Zdalne zakończenie roku szkolnego 2019/2020 Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu":

 

 

Życzymy udanych, niezapomnianych i słonecznych wakacji!

Aneta Bednarz, Beata Pieprzyk, Dagmara Małota-Machura

   informatyka

Drodzy Uczniowie,

Dotarliśmy już do ostatniej lekcji w tym trudnym roku szkolnym.


Chciałbym wszystkim uczniom, bardzo serdecznie podziękować za całe dotychczasowe zaangażowanie i bardzo trudną pracę. Pomimo różnych trudności, dołożyliście ogromnych starań w  realizacji przekazywanych zadań  – bardzo to doceniam. Jestem pod wrażeniem, jak świetnie poradzili sobie wszyscy uczniowie oraz Rodzice z nową, innowacyjną metodą nauczania.


Mam wielką nadzieję że w nowym roku szkolnym spotkamy się w normalnych okolicznościach w szkole.

Pozdrawiam – wypoczywajcie na wakacjach – odpocznijcie od komputerów.

Paweł Korusiewicz


 

 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2  15. 06. 20

Dzień dobry J

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Vocabulary games.

Zapraszam was dziś na kolejną porcję zadań powtórzeniowych.

https://quizlet.com/MacmillanPolska/folders/tiger-2/sets

Sami zdecydujcie, które zadania chcecie wykonać. Życzę przyjemnej nauki przez zabawę J

POWODZENIA J

 


 

   informatyka

Informatyka

9.06.2020

Klasa II

Temat: Quizy informatyczne.

Ćwiczenia  utrwalające -  zajęć komputerowych.

Memory komputerowe: https://learningapps.org/view1137046

Milionerzy:  https://learningapps.org/view1474668

Podpisz obrazek: https://learningapps.org/view3845219


 

 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2  08. 06. 20

Dzień dobry J

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Unit 6 quiz.

Zapraszam Was do wzięcia udziału w quizie podsumowującym Unit 6. Quiz nie będzie oceniany więc proszę się nie stresować J

joinmyquiz.com

6433405

POZDRAWIAM I POWODZENIA J


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2  04. 06. 20

Dzień dobry J

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Vocabulary revision.

Moi drodzy. Dzisiaj poproszę Was o uzupełnienie słowniczka z Unit 7. Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 80.

POWODZENIA J


   informatyka

Informatyka

2.06.2020

Klasa II

Temat: Kodowanie.

Kilka łamigłówek do rozwiązania:

Łamigłówka

Witajcie

Posłuchajcie Gienka i uzupełnijcie temat w podręczniku.                              

48. Trójca Święta – „W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego.

49. Boże Ciało – z Panem Jezusem idziemy przez życie.                           

https://www.youtube.com/watch?v=UVHkeM2s5vA Boże Ciało. Gienek Washable przedstawia.

Pozdrawiam

Urszula Szymiec

2 VI 2020 r.



Drodzy Uczniowie!

Z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka przygotowaliśmy dla Was niespodziankę.

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji i zmierzenia się z quizem.

WASI NAUCZYCIELE

Niespodzianka kryje się tutaj: Kliknij proszę!

Zapraszamy do quizu (przejdź do niego po obejrzeniu prezentacji) - POWODZENIA!

QUIZ:

joinmyquiz.com

i podanie tego kodu
3796294

 



Język angielski 01.06.2020r.

from-a-child

Dear students,

The only task for today is to have fun J

Happy Children’s Day!

 


 

 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2  28. 05. 20

Dzień dobry J

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Early finish.

Przed Wami kolejne powtórzenie z działu 6.

Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 68 oraz 69 i wykonajcie uważnie zadania. Bardzo proszę zdjęcia uzupełnionych stron przesłać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 01. 06. 20. Zadania będą oceniane.

POZDRAWIAM I POWODZENIA J


 

   informatyka

Informatyka

Klasa II

26.05.2020

Temat: Program graficzny – Grafika dla mamy.

TREŚĆ LEKCJI


Temat: Zesłanie Ducha Świętego.

https://www.youtube.com/watch?v=xqh5RBysD_I Zesłanie Ducha Świętego. Komentarz Gienka Washable. Posłuchajcie naszego kumpla Gienka, co ma do powiedzenia o bardzo ważnym wydarzeniu.

Pozdrawiam

Urszula Szymiec

26 V 2020 r.


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2  25. 05. 20

Dzień dobry J

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Unit review.

Przed Wami króciutkie powtórzenie z działu 6.

Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 66 i wykonajcie zadanie 1 oraz 2.

POZDRAWIAM I POWODZENIA J



JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2   21. 05. 20

Dzień dobry J

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Clil.

Powtórzcie zwroty dotyczące bezpieczeństwa na drodze (zad. 1/66, nagranie – 4.1)

Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 65 i wykonajcie zadanie 1 oraz 2. Nagranie piosenki - 4.4.

POZDRAWIAM I POWODZENIA J


Informatyka klasa II

19-05-2020

Dzisiejszy temat: Omówienie okna programu Scratch.

TREŚĆ LEKCJI


 

18.05.2020r.

Dzień dobry,

przesyłam kolejny link do materiałów dotyczących mnemotechnik i sposobów uczenia się

https://drive.google.com/file/d/1J5dV-zcBobocRFZOwNker2Jcne58HwTr/view?usp=sharing

I.Szczepańczyk


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2  18. 05. 20

Dzień dobry J

Poniżej znajduje się link do e-kartkówki oraz kod. Test będzie aktywny do 20. 05. 20 do godziny 15:00. Wasze loginy muszą być dla mnie rozpoznawalne.

joinmyquiz.com

3940388

POZDRAWIAM I POWODZENIA J



JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2  14. 05. 20
 
Dzień dobryJ
 
Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.
Lesson
Topic: Road safety.
Otwórzcie podręczniki na stronie 66.
Zadanie 1.

Wysłuchajcie nagrania 4.1 i powtórzcie zwroty x2.

Pod tematem lekcji przepiszcie poniższą notatkę.
Stop – zatrzymaj się
Stand on the pavement – stań na chodniku
Look left – spójrz w lewo
Look right – spójrz w prawo
Listen – słuchaj
Cross the road – przejdź przez jezdnię
Zadanie 2.

Wysłuchajcie nagrania historyjki (4.2)

Zadania utrwalające:
Ćwiczeniówka: zad. 1,2/64
W poniedziałek 18. 05. 20 będziecie „pisać” e-kartkówkę (quiz) ze słówek ze strony 61 w podręczniku. Quiz będzie oceniany J Z ostatnim próbnym quizem poradziliście sobie bardzo dobrze J
 
POZDRAWIAM I POWODZENIA J

Dzień dobry

Temat: Razem z Jezusem składamy Bogu ofiarę.                           

https://www.youtube.com/watch?v=gbngd7EupP4 - Co jest w kościele i co tam robimy? O liturgii cz. III

Bardzo proszę o zrobienie zdjęć 3 lekcji, które wykonaliście najdokładniej – chcę wstawić trochę szóstek! Proszę o katechezy z czasu zdalnej nauki.

Pozdrawiam Urszula Szymiec

13 V 2020 r.


 

   informatyka

Informatyka klasa II

12-05-2020

Temat: Scratch – instalacja programu.

Jak zainstalować program do nauki programowania SCRATCH

Link do pobrania programu:   https://scratch.mit.edu/download

Link do filmu Jak zainstalować program.

https://www.youtube.com/watch?v=k0aqShaApc0

Film:

 

11.05.2020

Witam,

przesyłam kolejny link do artykułu dotyczącego mnemotechnik.

https://drive.google.com/open?id=17MTgbIoYEa0VYEsywdJGQMGPU4tbUDnY

Pozdrawiam I.Szczepańczyk


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 07. 05. 20
 
Dzień dobry :)

 

 
Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.
Lesson
Topic: Revision.
 
Dzisiaj zapraszam Was na pierwszy eksperymentalny quiz. Aby wziąć w nim udział musicie zalogować się na stronie

 ,a następnie wpisać poniższy kod gry. Gra polega na zaznaczaniu prawidłowej odpowiedzi, np. pojawi się obrazek przedstawiający basen, a wy musicie zaznaczyć odpowiedni wyraz. Quiz nie będzie oceniany, więc proszę się nie martwic jeśli czegoś nie uda wam się poprawnie zrobić. Możecie zagrać kilka razy.

 
KOD GRY
494579
 
Powodzenia :)
 

Dzień dobry,

Przesyłam link do ciekawych materiałów dotyczących pamięci i mnemotechnik.

https://drive.google.com/file/d/1LDZpt8sxclg7wAqmI8Df87s3UndH1xBL/view?usp=sharing

I.Szczepańczyk

   informatyka

Informatyka -Klasa II

05.05.2020

Temat: Gry kodowanie.

TREŚĆ LEKCJI


Dzień dobry.

Proszę o uzupełnienie katechezy 46. Maryja jest naszą Matką i Królową. Wykonaną pracę proszę przesłać na mojego maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">https://www.youtube.com/watch?v=GI59Icv6rXE -Mama Królowa Arka Noego mama kocha mama wie – to bardzo ładna piosenka o Maryi – zachęcam do wysłuchania.                                                             

18 maja będziemy obchodzić 100 rocznicę urodzin wielkiego Polaka – Papieża św. Jana Pawła II – dlatego proponuję obejrzenie krótkiego materiału o naszym Rodaku. https://www.youtube.com/watch?v=3Mpjh3o2P_A - Św. Jan Paweł II - film z serii "Aureola - od Stanisława do Karola"

Gorąco pozdrawiam

Urszula Szymiec

5 V 2020 r.



 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 204. 05. 20

Dzień dobry J.

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Speaking.

Zapraszam Was do ponownego obejrzenia historyjki z działu 6.

https://www.youtube.com/watch?v=UAHVA6KP-HM

Przepiszcie poniższą notatkę do zeszytu:

There is a ZOO. – Tam jest ZOO.

Is there a park? – Czy tam jest park?

Yes, there is. – Tak, jest.

No, there isn’t. – Nie, nie ma.

Zadania utrwalające:

Ćwiczeniówka: Zad. 2/63.

POWODZENIA J


 


30.04.2020

doankiet

Nowe ankiety

dla rodziców:  https://forms.gle/BoKEHaHoZiqNG9878

dla uczniów: https://forms.gle/yy15U3uqRSqPK6sB6


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 30. 04. 20

Dzień dobry J

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartę pracy, którą znajdziecie w załączniku. Po uzupełnieniu zadania kartę wklejcie do zeszytu.

ZAŁĄCZNIK

POZDRAWIAM I POWODZENIAJ


 

   informatyka

Informatyka

 klasa II

28.04.2020

Temat: Kodowanie na dywanie.

TREŚĆ LEKCJI

 

Rozwiązane prace można odesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

27.04.2020r.

Kolorowanie kojarzy się jako typowo dziecięce zajęcie. Gdy zabiera się za nie osoba nieco starsza, powraca mentalnie do cudownej krainy dzieciństwa. Stąd określenia antystresowe/relaksujące kolorowanki dla dorosłych. Monotonna i niewymagająca zbyt intensywnego myślenia czynność, sprawia, że się odprężamy. Odstresowanie, odpoczynek, odprężenie, czas na przemyślenia – przyznajcie, że to sporo korzyści z kolorowania! Skąd popularność motywu mandali w kolorowankach? Rysunek na planie koła obecny jest niemal we wszystkich kulturach! Dla mnichów buddyjskich wykonywanie i oglądanie mandali jest formą medytacji. W kulturze zachodu mandale spopularyzował psychiatra Karol Gustaw Jung, który dostrzegł ich terapeutyczne działanie. Zauważył, że wykonana spontanicznie mandala, odzwierciedla stan psychiczny autora. Życzę Wam chwili odprężenia.

Gotowe mandale do pobrania i druku https://photos.google.com/share/AF1QipNkAyufxFTga7J28FC-UX3L5OsoMtYQ1-3O2yvN01JEc1Y75ykJHQrL0NI7EP2YFw?key=Rk0wcTdZWDhXQUFiem11cmdMWTdhOUh0djVaZWF3

Przykładowa storna z mandalami https://www.e-kolorowanki.eu/mandale/

Pozdrawiam I.Szczepańczyk


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 27. 04. 20

Dzień dobryJ.

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: My map.

Dzisiaj zaplanowałam dla Was zadanie projektowe. Proszę przygotujcie kartkę z bloku, kredki, pastele lub flamastry. Wasze zadanie polega na stworzeniu anglojęzycznej mapy z parkami rozrywki (nazwy miejsc str. 61 w podręczniku).Narysujcie mapę, podpiszcie poszczególne parki rozrywki (po angielsku) i zdjęcie gotowego projektu prześlijcie na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 30.04. Praca będzie ocenianaJ

POZDRAWIAM I POWODZENIAJ



27-04-2020

ankietaRodzice

 

Link do ankiety


ankietaUczniowie

Link do ankiety


 

 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 23. 04. 20

Dzień dobryJ.

Dzisiaj powtarzamy słownictwo z działu 6.

Zapraszam Was na:

https://quizlet.com/pl/486421507/unit-6-holiday-places-flash-cards/

POWODZENIAJ


 

Dzień dobry,

proszę w wolnej chwili obejrzeć film (ok. 15 minut) o Św. Siostrze Faustynie, która na polecenie Pana Jezusa, zachęcała wszystkich ludzi do modlitwy słowami: ”Jezu, ufam Tobie”.

https://www.youtube.com/watch?v=WJ9c0lJPCRQ -Św. Faustyna - z serii "Aureola - od Stanisława do Karola". Proszę również posłuchać i w miarę możliwości nauczyć się piosenki: „Cud malina to Siostra Faustyna”. Piosenka będzie do zaliczenia po powrocie do szkoły. https://www.youtube.com/watch?v=ZrMBAP9gtlA

 

Gorąco pozdrawiam całe Rodziny

Urszula Szymiec

23 IV 2020 r.



DZIEŃ ZIEMI 2020 

Uwaga Uczniowie SP 2!

Dzisiaj Światowy Dzień Ziemi!

Nasza szkoła musi uczcić ten ważny dla Nas wszystkich dzień. To już 50 lat odkąd świat świętuje Dzień Ziemi.

Z tej okazji przygotowałyśmy dla Was prezentację multimedialną. Zachęcamy Was do jej obejrzenia! Znajdziecie tam kilka ważnych informacji na temat Naszej ukochanej planety oraz quiz z drobnymi nagrodami! 

Wyzwanie dla Was na dziś to oczywiście wysłane do nas lub umieszczone w sieci zdjęcia Waszej osoby w zielonym stroju z hasłem napisanym na kartce, promującym ochronę środowiska! Zdjęcia wysyłajcie na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zamieszczajcie w sieci (zdjęcie i opis dodasz kilkając plusik w prawym dolnym rogu ekranu): 

FOTORELACJA

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji:

KLIKNIJ MNIE!

Beata Pieprzyk i Magdalena Drezler


21.04.2020r.

Witam

W zwiazku z tym, że siedzimy coraz wiecej przy komputerach, laptopach czy smartfonach.Przesyłam Wam informacje dotyczące relaksu dla oczu.

Obrazki stereoskopowe – gimnastyka i odpoczynek dla oczu.
 
Stereogramy to rodzaj obrazów, które pozytywnie wpływają na wzrok.Pomagają zmęczonym oczom odetchnąć (zrelaksować się), a co za tym idzie utrzymać kondycje wzroku na dobrym poziomie. Wystarczy kliknąć
w obraz aby się powiększył i wpatrywać się w niego przez kilka sekund.Podczas wpatrywania się w niektóre obrazy, odczujemy jakby obraz byłżywy (porusza się). Dzięki takiemu wpatrywaniu się w obrazy stereoskopowe niemal natychmiastowo zauważymy efekty odprężeniawzroku (obrazy czy tekst podczas surfowania stają się jakby
wyraźniejsze).Zapraszam do odprężania wzroku przykłady obrazów stereoskopowych,
a więcej stereogramów znajdziecie na www.eyetricks.com stroniepoświęconej stereoskopowym obrazom.
 
Pozdrawiam I.Szczepańczyk

   informatyka

21.04.2020

Temat: Pracujemy w Paincie - rysunek wiosny.

Prosze przy użyciu programu Paint namalować obrazem przedstawiający wiosnę.

Pracę prosze zapisać pod nazwą: WIOSNA_imię_nazwisko i przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oto kilka instiracji: 

wiosna


20.04.2020r.

Drodzy rodzice i uczniowie,
Proszę o jak najszybsze wypełnienie ankiety dotyczącej programu wychowawczo-profilaktycznego.

Poniżej umieszczam linki:

Ankieta dla rodziców:
https://drive.google.com/open?id=1HsUsn1vF0qxZSOGR5VZcB--DVM79o3NQQwNuQdUoB0Q

Ankieta dla uczniów:
https://drive.google.com/open?id=1pFm94p0B5_-e-qrLAKJa2udnV-Z9Z5q_q8AkEmpNENA

Z góry dziękuję. Życzę dużo zdrówka


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 20. 04. 20

Dzień dobryJ.

Dzisiaj zaczniemy od powtórzenia słówek z ostatniej lekcji.

Otwórzcie podręczniki na stronie 61.

Zadanie 2. Wysłuchajcie rymowanki 3.39 i powtórzcie nazwy miejsc przedstawione na ilustracjach 1-8. Proponuję powtórzyć nagranie w celu utrwalenia poprawnej wymowy.

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Story

Zapraszam Was do obejrzenia historyjki ze strony 62 w podręczniku. Historyjkę znajdziecie tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=UAHVA6KP-HM.

Obejrzyjcie historyjkę raz jeszcze. Gdy usłyszycie nazwy miejsc gdzie można spędzać wolny czas (słówka z ostatniej lekcji) podnieście do góry rączkę.

Zadania utrwalające:

Ćwiczeniówka zadanie 1,2 / 61

POWODZENIA J



JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 16. 04. 20

Dzień dobryJ.

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: On Holiday

Otwórzcie podręczniki na stronie 61. Przed Wami tematyka wakacyjnaJ

Zadanie 1.

Wysłuchajcie nagrania 3.38. Powtórzcie nagrane wyrazy.

Zadanie 2.

Wysłuchajcie rymowanki 3.39 i powtórzcie nazwy miejsc przedstawione na ilustracjach 1-8. Proponuję powtórzyć nagranie w celu utrwalenia poprawnej wymowy.

Przepiszcie poniższą notatkę do zeszytu. Wyrazów uczycie się na pamięć. Po powrocie do szkoły czeka Was pytanko na śniadankoJ.

What’s this? Co to jest?

It’s a/an… - to jest…

Beach - plaża

Water park – park wodny

Zoo - Zoo

Funfair – wesołe miasteczko

Aquarium - akwarium

Park - park

Ice rink - lodowisko

Swimming pool – basen

Zadania utrwalające:

Ćwiczeniówka: zadanie 1,2/60.

POWODZENIAJ


Dzień dobry,

bardzo proszę obejrzyjcie Poemat Zbawienia. On zmartwychwstał. https://www.youtube.com/watch?v=NM8v-fNiHQI oraz uzupełnijcie w podręcznikach katechezy:

37. W każdą niedzielę cieszymy się zmartwychwstaniem Jezusa.

38. Jezu, ufam Tobie – niedziela Miłosierdzia Bożego.

Macie na to czas do 22.04.2020

 

Gorąco Was pozdrawiam

Urszula Szymiec

16 IV 2020 r.



INFORMATYKA KLASA II

07-04-2020

Temat: Wielkanocne kodowanie.

.: Treść lekcji :.

 

plik do pobrania: Zadanie kolorowanka


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 06. 04. 20

Dzień dobry.

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Early finish.

• Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 58 i 59. Na tych dwóch stronach znajdują się ćwiczenia podsumowujące dział 5. Proszę wykonajcie bardzo starannie zadania 1, 2, 3, 4. Praca będzie oceniana.

Bardzo proszę o przesłanie zdjęć uzupełnionych zadań na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do środy 08. 04. 20.

POWODZENIA


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 02. 04. 20

Dzień dobryJ.

Moi drodzy, dużymi krokami zbliżamy się do powtórzenia z działu 5.Dlatego, bardzo proszę, abyście na bieżąco powtarzali i utrwalali sobie słownictwo i zwroty zawarte w dziale 5.

Zapraszam Was dziś na stronę quizlet:

https://quizlet.com/MacmillanPolska/folders/tiger-3/sets

Wybierzcie sobie zadania z działów, które już przerobiliśmy ( z naciskiem na dział 5) Dzisiaj Wy decydujecie, jakie to będą zadania i ile ich będzie. Miłej nauki przez zabawęJ


Życzę całym Rodzinom przede wszystkim zdrowych, błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego oraz czerpania całymi garściami nadziei, która płynie z pustego (ku naszej radości!) Grobu Zbawiciela.

Jeżeli dzieci będą miały ochotę obejrzeć film o zmartwychwstaniu Chrystusa, to polecam:https://youtu.be/sC4o9AuysWw .

Mocno ściskam WSZYSTKIE DZIECI!

Urszula Szymiec



INFORMATYKA 

 

Microsoft Office Word Formatowanie_tekstu_kl2_DOC.docx

Open/Libre Office Writer  Formatowanie_tekstu_kl2_ODT.odt

Wykonane pracę prosze przesłąć na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

Autyzm w Polsce

2 kwietnia to Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) autyzm występuje u
1na 100 dzieci, co oznacza, że w naszym kraju żyje ok 400 tysięcy osób
z autyzmem. To jak jedno spore miasto. Ale tu liczby się nie kończą, bo
z autyzmem żyją nie tylko osoby z autyzmem, ale także ich rodzice, rodzeństwo, opiekunowie, co sprawia, że jest ich nawet 3 mln.

A Ty? Znasz taką osobę, rodzinę? A może masz takiego kolegę lub koleżankę w szkole? Czy wiesz, jak możesz im pomóc?

Możesz przyłączyć się do akcji Cała Polska na niebiesko i w dniu 2 kwietnia

- ubrać się na niebiesko, możecie stworzyć pracę plastyczna o tematyce Polska na niebiesko. Mogą to być np. odciśnięte na niebiesko dłonie czy rysunek błękitnych serc. Na każdym rysunku napiszcie Polska na niebiesko.

-działaj w social mediach! Zmień zdjęcie w tle oraz zdjęcie profilowe, używając niebieskiej nakładki! Niech wszyscy zobaczą, że wspierasz osoby z autyzmem!

Gdy nie masz takiej możliwości , to proszę prześlij zdjęcia na e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,a ja wszystkie prace opublikuję na stronie internetowej naszej szkoły!

Razem możemy więcej!

Pozdrawiam serdecznie I. Szczepańczyk

JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 30. 03. 20

Dzień dobryJ Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Zaczynamy!

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Kid’s Culture.

Otwórzcie podręczniki na stronie 60.

Zadanie 2.

Wysłuchajcie nagrania 3.35 i wskażcie odpowiedni obrazek (a-c) x2.

Zadanie 3.

W zeszycie, pod tematem lekcji, narysujcie w jaki sposób wy dbacie o zdrowie. Podpiszcie rysunek (tak jak jest to zrobione w zadaniu drugim)

Zadania utrwalające:

Ćwiczeniówka strona 57.

w ramach monitorowania postępów uczniów w nauce proszę o przesłanie wyraźnych zdjęć uzupełnionych zadań z ćwiczeniówki ze strony 57 do wtorku na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

POWODZENIAJ

 

 

 

5 zasad jak uczyć się aby mózg pochłaniał 100% nauki

Informacje dla każdego kto chciałby uczyć się efektywnie

W związku z zagrożeniem epidemicznym znaleźliśmy się w nowej sytuacji w wielu dziedzinach naszego życia. Dla uczniów najistotniejsze jest kontynuowanie nauki, doskonalenie umiejętności i zdobywanie wiedzy. Uczniu, ten trudny czas jest dla Ciebie nowym wyzwaniem, jest sprawdzianem Twojej odpowiedzialności, systematyczności, wytrwałości. To jest sprawdzian, z którego sam wystawisz sobie ocenę. Proponuję byś zapoznał się z zasadami, które ułatwią Twoją naukę.

Jednym nauka przychodzi sama, innym z wielkim trudem. Zwłaszcza ci drudzy muszą postarać się, by uczyć się efektywnie. Co można zrobić, by nasz mózg chłonął wiedzę tak, jakbyśmy sobie tego życzyli? Pewnych uwarunkowań nie można pominąć i zmienić, jednak z pewnością można wspomóc nasz organizm w nauce ułatwiając mu poradzenie sobie z trudnościami.

Warto wysoko stawiać sobie poprzeczkę i mieć ambicje, jednak warto również zachować umiar uwzględniając realne możliwości. Istotny jest przede wszystkim stan zdrowia. Eliminując wszelkie infekcje i choroby, należycie odżywiając organizm, dostarczając mózgowi odpowiedniej dawki witamin, soli mineralnych i substancji odżywczych możemy poprawić jego funkcjonowanie.

Kluczowy dla mózgu jest również relaks, wypoczynek i sen. Wyspany, wypoczęty mózg pracuje szybciej i efektywniej. Złudzeniem jest intensywna nauka, będąc przemęczonym. Nadszarpnięte zdrowie i zmęczenie sprawiają, iż organizm angażuje mózg w pełni, organ ten zmuszony jest pracować na pełnej mocy męcząc się jeszcze bardziej a przy tym niewiele zapamiętując. Świeżość i energia wypoczętego mózgu gwarantuje kilkukrotnie szybsze efekty nauki niżeli intensywna praca wielogodzinna, nużąca, żmudna i demotywująca. Nie wystarczy się jednak wyspać, by zdobyć energię do działania, istotna jest aktywność tak fizyczna, jak i intelektualna. Ruch to zdrowie, powiedzenie to jest wciąż aktualne. Kondycja fizyczna bezpośrednio rzutuje na kondycję mózgu. Będąc aktywnym, prowadząc zdrowy tryb życia, przebywając na powietrzu, uprawiając sport wpływamy również na to jak pracuje nasz mózg. Prócz aktywności fizycznej winniśmy dbać o aktywność intelektualną serwując mózgowi gimnastykę w postaci łamigłówek logicznych, gry w szachy, kreatywnych rozrywek, jak i nauki samej w sobie. Bardzo dobrą gimnastyką dla mózgu jest codzienna nauka języka obcego oraz sam fakt wielojęzyczności w praktyce.

Im więcej się uczymy, tym spraw niej nam to idzie, mózg zapamiętuje więcej
i więcej.
 Nasz umysł jest tak skonstruowany, iż chętniej i szybciej chłonie wiedzę, która nas z różnych przyczyn interesuje. Rzeczy, których nie rozumiemy, nie widzimy sensu w ich nauce, które nas nie wciągają uczy się nam gorzej i trudniej. Warto więc odkryć w języku obcym coś co nas zainteresuje, sprawić by nauka była przyjemna i atrakcyjna. Najlepsze efekty nauki zaobserwować można przy nauce poprzez zabawę, w formie rozrywki. Niestety nie wszystko i nie zawsze da się tak zorganizować, by uczyć się w atmosferze zabawy
i przyjemności. Czasem osiągnąć to można poprzez uwydatnienie korzyści ze znajomości języka, a czasem wystarczą atrakcyjne pomoce dydaktyczne. Co więcej o wiele łatwiej jest nauczyć się teorii w praktyce niżeli tylko zasad i reguł z książki. 
Doświadczenia, praktyka są pożądane, aby mózg zapamiętał daną wiedzę jako całość, na przykładzie. Kluczem do sukcesu jest zrozumienie, wówczas niczego nie musimy uczyć się na pamięć a poprzez skojarzenia, kontekst. Pomocne bywają mnemotechniki, jednakże warto zauważyć,
iż różne metody nauki i jej wsparcia maja różną skuteczność, gdyż mózg każdego ma nieco inna budowę i działanie. Różnorodność pomocy naukowych, form nauki zapewnia szeroki wybór w zależności od naszych preferencji i predyspozycji. Jedni są wzrokowcami, do nich przemówi zapewne grafika i obraz, prezentacja wizualna, inni są słuchowcami, szybciej będzie się im uczyć z wykładu, przy muzyce itd. Interaktywne pomocne online tworzone są
z myślą o uniwersalizacji i oddziaływaniu na wszystkie zmyły. 
Różnorodność bodźców użyta jednocześnie potęguje prace mózgu, jednakże badania dowodzą,
iż przebodźcowanie powoduje dezorientację i rozdrażnienie, które nie sprzyjają efektywnej nauce. Stąd też nie dla wszystkich interaktywne podręczniki i nauka w sieci jest idealnym rozwiązaniem.

Jednym z fundamentalnych czynników wpływu na efektywność nauki jest pozytywne nastawienie i motywacja do nauki. Wiara we własne możliwości potrafi skłonić nasz mózg do wysiłku i pojęcia nawet najtrudniejszych teorii. Optymizm znacząco oddziałuje na motywację. Pokładając nadzieje w nauce łatwiej jest się nam zmobilizować do nauki, chcieć się nauczyć. Z natury człowiek jest konformistą i odkłada rzeczy trudniejsze na później.
Aby nie odkładać a realizować swoje plany warto odnotowywać nawet najdrobniejsze sukcesy, które przybliżają nas do celu jak i sprawiają, że jego osiągnięcie jest bardziej realne. Widząc postępu, odnosząc sukcesy podnosimy własną samoocenę, a co za tym idzie czujemy się bardziej komfortowo. Wśród współczesnych teorii zarządzania nie tylko własnym rozwojem i czasem, ale również organizacją przodują teorie o samodoskonaleniu się poprzez odkrywanie swojego potencjału możliwości i uświadamianiu sobie zmian, które nas rozwijają, pobudzają kreatywność - dodaje Marcin z platformy edukacyjnej Preply, gdzie można nauczyć się np. matematyki lub języków obcych. Na motywację, a co za tym idzie 
systematyczność nauki wpływ ma element rywalizacji i współzawodnictwa. Z jednej strony nie warto się porównywać, z drugiej zaś strony nic ta nie mobilizuje jak równanie do osób lepszych od nas samych w dążeniu do tego samego celu.

Aby mózg chłonął wiedzę niczym gąbka poza kondycją organizmu, jego emocjami związanymi z nauką i jej przedmiotem ważne są warunki środowiskowe, otoczenie sprzyjające nauce. Przewietrzone pomieszczenie, odpowiednia przestrzeń, oświetlenie, wygodny blat roboczy, dobrej jakości narzędzia, pomoce to wszystko wpływa na efektywność naszej nauki. W tym obszarze istotna jest również grupa w której przychodzi się nam uczyć, zbyt liczna osłabia percepcję i koncentrację na zadaniu. Hałas, nadmierna ilość szczegółów, kolorów może dekoncentrować. W tym miejscu należy dodać, iż poziom wrażliwości na wyżej wymienione jest bardzo indywidualny i warto dopasować warunki nauki do osobistych potrzeb. Podobne znaczenie ma dobór form i metod nauki. Jedni wolą uczyć się z książek, inni z materiałów audio. Najskuteczniejszą metoda nauki jest doświadczenie. Tak samo jak dziecko uczy się poprzez doświadczanie świata, poznając świat i reguły w nim panujące dotykając, smakując, czy popełniając błędy, tak również w wieku dorosłym uczymy się dzięki doświadczeniu. W pewnym zakresie owe doświadczenie można oszukać, poprzez złudzenie faktycznego doświadczenia przykładowo zwiedzając muzeum wirtualnie, czy korzystając ze zdobyczy techniki i internetu obserwując eksperymenty zdalnie, biorąc udział w konferencji naukowej na odległość itd. W tym miejscu wspomnieć warto zainteresowanie wiedzą. Wewnętrzna ciekawość i chęć poznawania z czasem
i wiekiem w nas maleje. Pielęgnując ją nie odczujemy nawet, kiedy się uczymy, bowiem gdy coś nas pasjonuje, intryguje poświęcamy temu uwagę nie czując wysiłku, a zarazem przyswajamy znalezioną wiedzę błyskawicznie, mimochodem, bez potrzeby powtórek
i utrwalania wiadomości. Szczególna umiejętnością, jakiej pragniemy jest znajomość języków obcych, dzięki którym możemy komunikować się ze światem, pozyskiwać dalszą wiedzę.

Podsumowując, nie wystarczy wyposażenie się w atrakcyjne materiały dydaktyczne, kolorowe pomoce czy interaktywne aplikacje, by się nauczyć. Nawet poświęcenie czasu na naukę, czytanie publikacji i wykonywanie zadań nie zapewni opanowania materiału, jeśli nie zadbamy o harmonijny proces nauki, zorganizowany, wielozmysłowy i dopasowany dla siebie.

Wykorzystanie wiedzy o zasadach efektywnej nauki pozwoli Wam doskonalić umiejętności
i uczynić naukę doskonałą przygodą, jeśli potrzebujecie wsparcia pedagoga szkolnego w tej nowej sytuacji zdalnego uczenia się  proszę o kontakt poprzez wiadomości e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..– czekam tam na Wasze pytania. Pozdrawiam wszystkich uczniów i życzę Wam wytrwałości w nauce!

JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 26. 03. 20

Dzień dobryJ Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Zaczynamy!

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Unit review..

Otwórzcie podręczniki na stronie 58.

Zadanie 1/58.

Wysłuchajcie nagrania 3.32 i wkażcie palcem dziecko (a-f), które opisuje na nagraniu swoją dolegliwość. Proponuję powtórzyć zadanieJ

Po wysłuchaniu nagrania zapiszcie odpowiedzi w zeszycie (przykład podany jest w książce)

Zadania utrwalające:

Ćwiczeniówka strona 56.

(w ramach monitorowania postępów uczniów w nauce proszę o przesłanie zdjęć uzupełnionych zadań z ćwiczeniówki ze strony 56 na specjalnie założone konto dla klasy II na platformie linoithttp://linoit.com/users/madziab20/canvases/Klasa%202%20SP2%20Siewierz

 

Wszystkim Uczniom przypominamy o bezpieczeństwie w sieci.

technologia

Drodzy rodzice i uczniowie.

Poniżej przesyłam zasady pracy dzieci w czasie nauczania zdalnego kl. I-III.

Uczniu:

1.Przygotuj swoje miejsce pracy.

2.Wyłącz wszystkie urządzenia, które mogą Cię rozpraszać (telewizor, radio, telefon itp.).

3. Usuń wszystkie rozpraszacze np. gry, maskotki, zabawki

4. Ucz się codziennie systematycznie.

5. Zacznij od najtrudniejszego zadania, potem zrób prostsze.

6. Podziel materiał na części, utrwal wiadomości.

7. Nie spędzaj przed komputerem więcej niż 30-40 min dziennie. Rób przerwy.

8. Podczas przerwy staraj się poćwiczyć, napić się, czy coś zjeść.

9. Korzystając z urządzeń mobilnych (komputera, laptopa, telefonu) pamiętaj o zachowaniu ostrożności i dostosowaniu  stron odpowiednich dla Twojego wieku.

10. Poproś rodzica o sprawdzenie Twojej pracy.

Dzień dobry,

przesyłam propozycję zagospodarowania dzieciom czasu poprzez kreatywne zabawy, taniec i śpiew. Część zajęć jest prowadzona na żywo od godz. 11 do 12.30. ( Można wtedy spokojnie przygotować obiad). Poniżej link do prezentacji „Mocni w Duchu" Tv Live dla dzieci:   https://www.youtube.com/watch?v=CkeP3Npgspc&feature=youtu.be  Link do strony „Mocni w Duchu" TV Live, gdzie mają miejsce transmisje na żywo: https://www.youtube.com/channel/UCgL3a6q9tsuESV3gxc5A80g                                 

Pozdrawiam Urszula Szymiec

FB IMG 1584770664133

JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 23. 03. 20

Dzień dobryJ

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Clil.

Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 55. Proszę o wykonanie zadania 1 i 2.

Nagranie piosenki do zadania 1 (3.29) znajduje się w strefie ucznia macmillan, która już działaJ - osobiście sprawdzałam w niedzielęJhttps://www.macmillan.pl/strefa-ucznia , wybieramy zakładkę Szkoła podstawowa klasy 1-3, potem podręcznik Tiger 2, a następnie pobieramy plik z Pupil’s audio i szukamy potrzebnego nagrania. Obecnie korzystamy z CD3.

Nagranie 3.29 – 3 oznacza CD 3, 29 to numer ścieżki na CD 3

PowodzeniaJ W razie pytań proszę o kontakt.

 

Wsparcie psychologiczne w czasie pandemii koronawirusa – gdzie szukać pomocy?

korona

Drodzy Rodzice i  Uczniowie!

Sytuacja, która rozwija się w naszym kraju wymaga od nas nieco innego podejścia do życia, a co się z tym wiążę do zdobywania wiedzy i kształcenia umiejętności i postaw. 
A zatem, trzeba stawić czoła nowym wyzwaniom. 
W związku z tą sytuacją zachęcam was do zapoznania sie z ciekawym artykułem związanym z radzeniem sobie podczas epidemii.

MARTA WASZKIEWICZ 17 MARCA 2020

Pandemia koronawirusa to dla wielu ogromne obciążenie psychiczne. Wszyscy niepokoimy się obecną sytuacją związaną z pandemią. Jedni mniej, inni bardziej. Niektórym lęk uniemożliwia normalne funkcjonowanie. Jeśli odczuwasz znaczne obciążenie psychiczne lub znasz osoby, które nie radzą sobie w tym trudnym czasie, zgłoś się po pomoc.

Obecna sytuacja związana z rozwojem koronawirusa SARS-CoV-2 w Polsce może stanowić dodatkowe obciążenie dla zdrowia psychicznego. Jednym z zagrożeń, przed którym ostrzegają eksperci Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) jest ciągłe śledzenie wiadomości na temat wirusa z niesprawdzonych źródeł, które może prowadzić do narastania niepokoju i stresu.

Nowe informacje dopływają do nas non stop. Wiele z nich to fake newsy, siejące tylko jeszcze większą panikę. Radzimy ograniczyć śledzenie sytuacji. Nie trzeba tego robić, aby być dobrze poinformowanym. Jeśli nieustannie masz włączoną telewizję informacyjną, zmień kanał. Jeśli twoi znajomi permanentnie dostarczają ci informacji, poproś, aby przestali lub postaraj się od tego odciąć.

Eksperci zalecają stosowanie się do komunikatów publikowanych przez oficjalne, potwierdzone źródła, takie jak komunikaty WHO i strony rządowe (witryna Ministerstwa Zdrowia czy Głównego Inspektoratu Sanitarnego). Znajdziecie tam m.in. informacje o tym, jak dbać o siebie i swoje otoczenie oraz w jaki sposób zminimalizować ryzyko. Należy też sprawdzać fakty.

  •  Informacji można zasięgnąć również dzwoniąc na infolinię Ministerstwa Zdrowia pod numer telefonu 800-190-590.
  •  Polecamy także zapoznać się z instrukcją WHO, Mental Health Considerations during COVID-19 Outbreak.
  •  Można zadzwonić np. na infolinię Centrum Wsparcia Dla Osób W Stanie Kryzysu Psychicznego, która od 2017 roku działa całodobowo, 7 dni w tygodniu pod numerem 800-70-2222.

Jeśli jednak lęk utrudnia funkcjonowanie na tyle, że nie jesteś w stanie skupić się na pracy, nauce, rodzinie albo masz myśli samobójcze, warto zasięgnąć profesjonalnej pomocy.

Linia Wsparcia jest całkowicie bezpłatna. Pod numerem telefonu, mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na czacie dyżurują psychologowie z Fundacji ITAKA. Udzielają porad i kierują dzwoniące osoby do odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju. Gotowi są do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Możesz porozmawiać z nimi o swoim problemie, a także uzyskać profesjonalną pomoc. W wyznaczonych godzinach pełnią dyżury również specjaliści – lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni. Informacja o dyżurach znajduje się na stronie www.liniawsparcia.pl.

Z pomocy Centrum Wsparcia może skorzystać każdy, kto czuje, że jest w stanie kryzysu psychicznego oraz wszystkie osoby, które potrzebują pomocy, rozmowy, porady, wsparcia psychologicznego lub rozmowy z psychiatrą. Jeśli czujesz się stale przygnębiony, samotny, nie dajesz sobie rady z codziennością i stresem lub zamartwiasz się o swój stan zdrowia, zadzwoń.

Kryzys psychiczny to moment, kiedy czujesz, że problemy cię przerastają, czujesz, że więcej już nie udźwigniesz. Jego powodem może być również życie w ciągłym stresie. Przedłużanie się takiego stanu może prowadzić do depresji. Czasem załamaniu nerwowemu towarzyszą myśli samobójcze. W takiej sytuacji warto zasięgnąć porady specjalisty. Nie czekaj! Daj sobie pomóc!

Źródło: Centrum Wsparcia Dla Osób w Stanie Kryzysu Psychicznego, www.gov.pl

Poniżej dodaję również linki do ciekawych stron, które zapewne zajmą wam odrobinę czasu i dostarczą nowej wiedzy.


https://www.dyktanda.net/

https://polona.pl/

http://www.muzykotekaszkolna.pl/

https://esero.kopernik.org.pl/

https://www.national-geographic.pl/traveler/zostanwdomu-i-zwiedzaj-online-10-muzeow-ktore-umozliwiaja-wirtualne-wycieczki?fbclid=IwAR0wHG2gNW8TpBAy1qnE9C341sT6YgqM-F8GIPEhVdqgdmumlh9GRE8-UsE

https://lektury.gov.pl/

https://ninateka.pl/edu

www.polskieradio.pl/18,Polskie-Radio-Dzieciom

https://rozrywka.tvp.pl/47090255/telewizja-polska-blizej-dzieci-i-mlodziezy%20-

Pozdrawiam Izabela Szczepańczyk

Dzień dobry,

bardzo proszę o uzupełnienie treści w podręczniku do religii, do katechezy „Wielkanoc – niedziela zmartwychwstania Jezusa”. Jeżeli książki zostały w szkole to trudno…

Mocno Was ściskam i pozdrawiam Rodziców

Urszula Szymiec


 

Data 19.03.20

Drodzy uczniowie i rodzice

Ponieważ dużymi krokami zbliżamy się do testu z działu 5 proponuję, aby najbliższe lekcje skoncentrowane były na powtórkach już przerobionego materiału i poszerzaniu go o nowe zwroty/słownictwo.

W załączeniu karta pracy do zrobienia przez dzieci. Proszę również o wklejenie jej do zeszytu przedmiotowego

.:ćwiczenie:.



 

Edukacja zintegrowana

Drodzy Uczniowie! Zachęcam Was do utrwalania i ćwiczenia tabliczki mnożenia oraz dzielenia w zakresie 30. Poniżej przesyłam link na stronę, która zapewne ułatwi Wam i uprzyjemni te ćwiczenia.

https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-i-dzielenie-w-zakresie-30_11_418

Poniżej podaję także link do lektury: „Czarna owieczka” Jan Grabowski. Proszę o przeczytanie tej książki.

https://docplayer.pl/51918522-Czarna-owieczka-jan-grabowski.html

Życzę powodzenia!

Oto kilka stron, które pozwolą Wam utrwalić wiadomości i umiejętności z edukacji polonistycznej, przyrodniczej oraz matematycznej.

https://www.ortograf.pl/dyktando/dyktando-klasa-ii-z-o-i-u

https://www.dyktanda.net/dyktanda.php

http://pisupisu.pl/klasa2/czytanka-o-tomku

https://szaloneliczby.pl/klasa-2/

http://innowacja.sfera.lublin.pl/index.html#k2p

Życzę udanej zabawy! Pozdrawiam!

Wychowawca.

P.S. Zadania do wykonania w domu wysyłam na bieżąco  poprzez  dziennik elektroniczny  UONET.


 


 

16. 03. 2020
Proszę o zapisanie przez dzieci poniższego tematu w zeszycie przedmiotowym.
Lesson
Topic: Vocabulary revision.
Proszę również o powtórzenie z dziećmi słownictwa:
dolegliwości:
cold, cough, cut, earache, headache, sore throat, toothache, tummy ache 
zdrowe nawyki
: do exercise, drink water, eat well, play, sleep well, wash 
 
Bardzo proszę o odsłuchanie piosenek:
I’m feeling ill. (podręcznik str. 52/53)
Keep healthy.(podręcznika str. 57)
https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia - link do strefy ucznia. Tu znajdziecie państwo nagrania do podręcznika i ćwiczeniówki – oznaczenia ścieżek dźwiękowych znajdziecie państwo w podręczniku dzieci. 
W razie pytań proszę o kontakt za pośrednictwem UONET
Magda Drezler


Zajęcia z komputerem

Zachęcam uczniów do nauki przez zabawę - oto kilka stron do nauki kodowania - wstęp do nauki programowania.

Strona 1: https://runmarco.allcancode.com/

Strona 2 : https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/1



Język angielski
Szanowni Państwo,
Przesyłam pomysły na zabawy językowe z dziećmi na okres kwarantanny. Zabawy te, to świetny pomysł na utrwalanie już poznanego przez dzieci słownictwa i najprostszych zwrotów w języku angielskim. Książeczka, do której przesyłam Państwu link, jest dodatkowym materiałem do podręcznika z którego uczymy się w szkole. Życzę dobrej zabawy, a przede wszystkim dużo zdrowia:) W razie pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Magda Drezler
 
 
P. S. Przesyłam również link do strefy ucznia na stronie wydawnictwa Macmillan (autora naszego podręcznika do nauki języka angielskiego). Znajdują się tam m. in. nagrania naszych podręcznikowych piosenek - świetny sposób na naukę nowego oraz powtarzanie już przerobionego materiału.
 

Akcje w których uczestniczymy

szkola_bez_przemocy_small.jpg
Copyright © 2020 Szkoła Podstawowa nr 2 w Siewierzu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.
Sunday the 5th. Siewierz 2013