INFORMATYKA KLASA II

07-04-2020

Temat: Wielkanocne kodowanie.

.: Treść lekcji :.

 

plik do pobrania: Zadanie kolorowanka


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 06. 04. 20

Dzień dobry.

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Early finish.

• Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 58 i 59. Na tych dwóch stronach znajdują się ćwiczenia podsumowujące dział 5. Proszę wykonajcie bardzo starannie zadania 1, 2, 3, 4. Praca będzie oceniana.

Bardzo proszę o przesłanie zdjęć uzupełnionych zadań na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do środy 08. 04. 20.

POWODZENIA


 


JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 02. 04. 20

Dzień dobryJ.

Moi drodzy, dużymi krokami zbliżamy się do powtórzenia z działu 5.Dlatego, bardzo proszę, abyście na bieżąco powtarzali i utrwalali sobie słownictwo i zwroty zawarte w dziale 5.

Zapraszam Was dziś na stronę quizlet:

https://quizlet.com/MacmillanPolska/folders/tiger-3/sets

Wybierzcie sobie zadania z działów, które już przerobiliśmy ( z naciskiem na dział 5) Dzisiaj Wy decydujecie, jakie to będą zadania i ile ich będzie. Miłej nauki przez zabawęJ


Życzę całym Rodzinom przede wszystkim zdrowych, błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego oraz czerpania całymi garściami nadziei, która płynie z pustego (ku naszej radości!) Grobu Zbawiciela.

Jeżeli dzieci będą miały ochotę obejrzeć film o zmartwychwstaniu Chrystusa, to polecam:https://youtu.be/sC4o9AuysWw .

Mocno ściskam WSZYSTKIE DZIECI!

Urszula Szymiec



INFORMATYKA 

 

Microsoft Office Word Formatowanie_tekstu_kl2_DOC.docx

Open/Libre Office Writer  Formatowanie_tekstu_kl2_ODT.odt

Wykonane pracę prosze przesłąć na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

Autyzm w Polsce

2 kwietnia to Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) autyzm występuje u
1na 100 dzieci, co oznacza, że w naszym kraju żyje ok 400 tysięcy osób
z autyzmem. To jak jedno spore miasto. Ale tu liczby się nie kończą, bo
z autyzmem żyją nie tylko osoby z autyzmem, ale także ich rodzice, rodzeństwo, opiekunowie, co sprawia, że jest ich nawet 3 mln.

A Ty? Znasz taką osobę, rodzinę? A może masz takiego kolegę lub koleżankę w szkole? Czy wiesz, jak możesz im pomóc?

Możesz przyłączyć się do akcji Cała Polska na niebiesko i w dniu 2 kwietnia

- ubrać się na niebiesko, możecie stworzyć pracę plastyczna o tematyce Polska na niebiesko. Mogą to być np. odciśnięte na niebiesko dłonie czy rysunek błękitnych serc. Na każdym rysunku napiszcie Polska na niebiesko.

-działaj w social mediach! Zmień zdjęcie w tle oraz zdjęcie profilowe, używając niebieskiej nakładki! Niech wszyscy zobaczą, że wspierasz osoby z autyzmem!

Gdy nie masz takiej możliwości , to proszę prześlij zdjęcia na e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,a ja wszystkie prace opublikuję na stronie internetowej naszej szkoły!

Razem możemy więcej!

Pozdrawiam serdecznie I. Szczepańczyk

JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 30. 03. 20

Dzień dobryJ Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Zaczynamy!

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Kid’s Culture.

Otwórzcie podręczniki na stronie 60.

Zadanie 2.

Wysłuchajcie nagrania 3.35 i wskażcie odpowiedni obrazek (a-c) x2.

Zadanie 3.

W zeszycie, pod tematem lekcji, narysujcie w jaki sposób wy dbacie o zdrowie. Podpiszcie rysunek (tak jak jest to zrobione w zadaniu drugim)

Zadania utrwalające:

Ćwiczeniówka strona 57.

w ramach monitorowania postępów uczniów w nauce proszę o przesłanie wyraźnych zdjęć uzupełnionych zadań z ćwiczeniówki ze strony 57 do wtorku na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

POWODZENIAJ

 

 

 

5 zasad jak uczyć się aby mózg pochłaniał 100% nauki

Informacje dla każdego kto chciałby uczyć się efektywnie

W związku z zagrożeniem epidemicznym znaleźliśmy się w nowej sytuacji w wielu dziedzinach naszego życia. Dla uczniów najistotniejsze jest kontynuowanie nauki, doskonalenie umiejętności i zdobywanie wiedzy. Uczniu, ten trudny czas jest dla Ciebie nowym wyzwaniem, jest sprawdzianem Twojej odpowiedzialności, systematyczności, wytrwałości. To jest sprawdzian, z którego sam wystawisz sobie ocenę. Proponuję byś zapoznał się z zasadami, które ułatwią Twoją naukę.

Jednym nauka przychodzi sama, innym z wielkim trudem. Zwłaszcza ci drudzy muszą postarać się, by uczyć się efektywnie. Co można zrobić, by nasz mózg chłonął wiedzę tak, jakbyśmy sobie tego życzyli? Pewnych uwarunkowań nie można pominąć i zmienić, jednak z pewnością można wspomóc nasz organizm w nauce ułatwiając mu poradzenie sobie z trudnościami.

Warto wysoko stawiać sobie poprzeczkę i mieć ambicje, jednak warto również zachować umiar uwzględniając realne możliwości. Istotny jest przede wszystkim stan zdrowia. Eliminując wszelkie infekcje i choroby, należycie odżywiając organizm, dostarczając mózgowi odpowiedniej dawki witamin, soli mineralnych i substancji odżywczych możemy poprawić jego funkcjonowanie.

Kluczowy dla mózgu jest również relaks, wypoczynek i sen. Wyspany, wypoczęty mózg pracuje szybciej i efektywniej. Złudzeniem jest intensywna nauka, będąc przemęczonym. Nadszarpnięte zdrowie i zmęczenie sprawiają, iż organizm angażuje mózg w pełni, organ ten zmuszony jest pracować na pełnej mocy męcząc się jeszcze bardziej a przy tym niewiele zapamiętując. Świeżość i energia wypoczętego mózgu gwarantuje kilkukrotnie szybsze efekty nauki niżeli intensywna praca wielogodzinna, nużąca, żmudna i demotywująca. Nie wystarczy się jednak wyspać, by zdobyć energię do działania, istotna jest aktywność tak fizyczna, jak i intelektualna. Ruch to zdrowie, powiedzenie to jest wciąż aktualne. Kondycja fizyczna bezpośrednio rzutuje na kondycję mózgu. Będąc aktywnym, prowadząc zdrowy tryb życia, przebywając na powietrzu, uprawiając sport wpływamy również na to jak pracuje nasz mózg. Prócz aktywności fizycznej winniśmy dbać o aktywność intelektualną serwując mózgowi gimnastykę w postaci łamigłówek logicznych, gry w szachy, kreatywnych rozrywek, jak i nauki samej w sobie. Bardzo dobrą gimnastyką dla mózgu jest codzienna nauka języka obcego oraz sam fakt wielojęzyczności w praktyce.

Im więcej się uczymy, tym spraw niej nam to idzie, mózg zapamiętuje więcej
i więcej.
 Nasz umysł jest tak skonstruowany, iż chętniej i szybciej chłonie wiedzę, która nas z różnych przyczyn interesuje. Rzeczy, których nie rozumiemy, nie widzimy sensu w ich nauce, które nas nie wciągają uczy się nam gorzej i trudniej. Warto więc odkryć w języku obcym coś co nas zainteresuje, sprawić by nauka była przyjemna i atrakcyjna. Najlepsze efekty nauki zaobserwować można przy nauce poprzez zabawę, w formie rozrywki. Niestety nie wszystko i nie zawsze da się tak zorganizować, by uczyć się w atmosferze zabawy
i przyjemności. Czasem osiągnąć to można poprzez uwydatnienie korzyści ze znajomości języka, a czasem wystarczą atrakcyjne pomoce dydaktyczne. Co więcej o wiele łatwiej jest nauczyć się teorii w praktyce niżeli tylko zasad i reguł z książki. 
Doświadczenia, praktyka są pożądane, aby mózg zapamiętał daną wiedzę jako całość, na przykładzie. Kluczem do sukcesu jest zrozumienie, wówczas niczego nie musimy uczyć się na pamięć a poprzez skojarzenia, kontekst. Pomocne bywają mnemotechniki, jednakże warto zauważyć,
iż różne metody nauki i jej wsparcia maja różną skuteczność, gdyż mózg każdego ma nieco inna budowę i działanie. Różnorodność pomocy naukowych, form nauki zapewnia szeroki wybór w zależności od naszych preferencji i predyspozycji. Jedni są wzrokowcami, do nich przemówi zapewne grafika i obraz, prezentacja wizualna, inni są słuchowcami, szybciej będzie się im uczyć z wykładu, przy muzyce itd. Interaktywne pomocne online tworzone są
z myślą o uniwersalizacji i oddziaływaniu na wszystkie zmyły. 
Różnorodność bodźców użyta jednocześnie potęguje prace mózgu, jednakże badania dowodzą,
iż przebodźcowanie powoduje dezorientację i rozdrażnienie, które nie sprzyjają efektywnej nauce. Stąd też nie dla wszystkich interaktywne podręczniki i nauka w sieci jest idealnym rozwiązaniem.

Jednym z fundamentalnych czynników wpływu na efektywność nauki jest pozytywne nastawienie i motywacja do nauki. Wiara we własne możliwości potrafi skłonić nasz mózg do wysiłku i pojęcia nawet najtrudniejszych teorii. Optymizm znacząco oddziałuje na motywację. Pokładając nadzieje w nauce łatwiej jest się nam zmobilizować do nauki, chcieć się nauczyć. Z natury człowiek jest konformistą i odkłada rzeczy trudniejsze na później.
Aby nie odkładać a realizować swoje plany warto odnotowywać nawet najdrobniejsze sukcesy, które przybliżają nas do celu jak i sprawiają, że jego osiągnięcie jest bardziej realne. Widząc postępu, odnosząc sukcesy podnosimy własną samoocenę, a co za tym idzie czujemy się bardziej komfortowo. Wśród współczesnych teorii zarządzania nie tylko własnym rozwojem i czasem, ale również organizacją przodują teorie o samodoskonaleniu się poprzez odkrywanie swojego potencjału możliwości i uświadamianiu sobie zmian, które nas rozwijają, pobudzają kreatywność - dodaje Marcin z platformy edukacyjnej Preply, gdzie można nauczyć się np. matematyki lub języków obcych. Na motywację, a co za tym idzie 
systematyczność nauki wpływ ma element rywalizacji i współzawodnictwa. Z jednej strony nie warto się porównywać, z drugiej zaś strony nic ta nie mobilizuje jak równanie do osób lepszych od nas samych w dążeniu do tego samego celu.

Aby mózg chłonął wiedzę niczym gąbka poza kondycją organizmu, jego emocjami związanymi z nauką i jej przedmiotem ważne są warunki środowiskowe, otoczenie sprzyjające nauce. Przewietrzone pomieszczenie, odpowiednia przestrzeń, oświetlenie, wygodny blat roboczy, dobrej jakości narzędzia, pomoce to wszystko wpływa na efektywność naszej nauki. W tym obszarze istotna jest również grupa w której przychodzi się nam uczyć, zbyt liczna osłabia percepcję i koncentrację na zadaniu. Hałas, nadmierna ilość szczegółów, kolorów może dekoncentrować. W tym miejscu należy dodać, iż poziom wrażliwości na wyżej wymienione jest bardzo indywidualny i warto dopasować warunki nauki do osobistych potrzeb. Podobne znaczenie ma dobór form i metod nauki. Jedni wolą uczyć się z książek, inni z materiałów audio. Najskuteczniejszą metoda nauki jest doświadczenie. Tak samo jak dziecko uczy się poprzez doświadczanie świata, poznając świat i reguły w nim panujące dotykając, smakując, czy popełniając błędy, tak również w wieku dorosłym uczymy się dzięki doświadczeniu. W pewnym zakresie owe doświadczenie można oszukać, poprzez złudzenie faktycznego doświadczenia przykładowo zwiedzając muzeum wirtualnie, czy korzystając ze zdobyczy techniki i internetu obserwując eksperymenty zdalnie, biorąc udział w konferencji naukowej na odległość itd. W tym miejscu wspomnieć warto zainteresowanie wiedzą. Wewnętrzna ciekawość i chęć poznawania z czasem
i wiekiem w nas maleje. Pielęgnując ją nie odczujemy nawet, kiedy się uczymy, bowiem gdy coś nas pasjonuje, intryguje poświęcamy temu uwagę nie czując wysiłku, a zarazem przyswajamy znalezioną wiedzę błyskawicznie, mimochodem, bez potrzeby powtórek
i utrwalania wiadomości. Szczególna umiejętnością, jakiej pragniemy jest znajomość języków obcych, dzięki którym możemy komunikować się ze światem, pozyskiwać dalszą wiedzę.

Podsumowując, nie wystarczy wyposażenie się w atrakcyjne materiały dydaktyczne, kolorowe pomoce czy interaktywne aplikacje, by się nauczyć. Nawet poświęcenie czasu na naukę, czytanie publikacji i wykonywanie zadań nie zapewni opanowania materiału, jeśli nie zadbamy o harmonijny proces nauki, zorganizowany, wielozmysłowy i dopasowany dla siebie.

Wykorzystanie wiedzy o zasadach efektywnej nauki pozwoli Wam doskonalić umiejętności
i uczynić naukę doskonałą przygodą, jeśli potrzebujecie wsparcia pedagoga szkolnego w tej nowej sytuacji zdalnego uczenia się  proszę o kontakt poprzez wiadomości e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..– czekam tam na Wasze pytania. Pozdrawiam wszystkich uczniów i życzę Wam wytrwałości w nauce!

JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 26. 03. 20

Dzień dobryJ Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Zaczynamy!

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Unit review..

Otwórzcie podręczniki na stronie 58.

Zadanie 1/58.

Wysłuchajcie nagrania 3.32 i wkażcie palcem dziecko (a-f), które opisuje na nagraniu swoją dolegliwość. Proponuję powtórzyć zadanieJ

Po wysłuchaniu nagrania zapiszcie odpowiedzi w zeszycie (przykład podany jest w książce)

Zadania utrwalające:

Ćwiczeniówka strona 56.

(w ramach monitorowania postępów uczniów w nauce proszę o przesłanie zdjęć uzupełnionych zadań z ćwiczeniówki ze strony 56 na specjalnie założone konto dla klasy II na platformie linoithttp://linoit.com/users/madziab20/canvases/Klasa%202%20SP2%20Siewierz

 

Wszystkim Uczniom przypominamy o bezpieczeństwie w sieci.

technologia

Drodzy rodzice i uczniowie.

Poniżej przesyłam zasady pracy dzieci w czasie nauczania zdalnego kl. I-III.

Uczniu:

1.Przygotuj swoje miejsce pracy.

2.Wyłącz wszystkie urządzenia, które mogą Cię rozpraszać (telewizor, radio, telefon itp.).

3. Usuń wszystkie rozpraszacze np. gry, maskotki, zabawki

4. Ucz się codziennie systematycznie.

5. Zacznij od najtrudniejszego zadania, potem zrób prostsze.

6. Podziel materiał na części, utrwal wiadomości.

7. Nie spędzaj przed komputerem więcej niż 30-40 min dziennie. Rób przerwy.

8. Podczas przerwy staraj się poćwiczyć, napić się, czy coś zjeść.

9. Korzystając z urządzeń mobilnych (komputera, laptopa, telefonu) pamiętaj o zachowaniu ostrożności i dostosowaniu  stron odpowiednich dla Twojego wieku.

10. Poproś rodzica o sprawdzenie Twojej pracy.

Dzień dobry,

przesyłam propozycję zagospodarowania dzieciom czasu poprzez kreatywne zabawy, taniec i śpiew. Część zajęć jest prowadzona na żywo od godz. 11 do 12.30. ( Można wtedy spokojnie przygotować obiad). Poniżej link do prezentacji „Mocni w Duchu" Tv Live dla dzieci:   https://www.youtube.com/watch?v=CkeP3Npgspc&feature=youtu.be  Link do strony „Mocni w Duchu" TV Live, gdzie mają miejsce transmisje na żywo: https://www.youtube.com/channel/UCgL3a6q9tsuESV3gxc5A80g                                 

Pozdrawiam Urszula Szymiec

FB IMG 1584770664133

JĘZYK ANGIELSKI KLASA 2 23. 03. 20

Dzień dobryJ

Proszę o zapisanie tematu lekcji i postępowanie według dalszych instrukcji.

Lesson

Topic: Clil.

Otwórzcie ćwiczeniówki na stronie 55. Proszę o wykonanie zadania 1 i 2.

Nagranie piosenki do zadania 1 (3.29) znajduje się w strefie ucznia macmillan, która już działaJ - osobiście sprawdzałam w niedzielęJhttps://www.macmillan.pl/strefa-ucznia , wybieramy zakładkę Szkoła podstawowa klasy 1-3, potem podręcznik Tiger 2, a następnie pobieramy plik z Pupil’s audio i szukamy potrzebnego nagrania. Obecnie korzystamy z CD3.

Nagranie 3.29 – 3 oznacza CD 3, 29 to numer ścieżki na CD 3

PowodzeniaJ W razie pytań proszę o kontakt.

 

Wsparcie psychologiczne w czasie pandemii koronawirusa – gdzie szukać pomocy?

korona

Drodzy Rodzice i  Uczniowie!

Sytuacja, która rozwija się w naszym kraju wymaga od nas nieco innego podejścia do życia, a co się z tym wiążę do zdobywania wiedzy i kształcenia umiejętności i postaw. 
A zatem, trzeba stawić czoła nowym wyzwaniom. 
W związku z tą sytuacją zachęcam was do zapoznania sie z ciekawym artykułem związanym z radzeniem sobie podczas epidemii.

MARTA WASZKIEWICZ 17 MARCA 2020

Pandemia koronawirusa to dla wielu ogromne obciążenie psychiczne. Wszyscy niepokoimy się obecną sytuacją związaną z pandemią. Jedni mniej, inni bardziej. Niektórym lęk uniemożliwia normalne funkcjonowanie. Jeśli odczuwasz znaczne obciążenie psychiczne lub znasz osoby, które nie radzą sobie w tym trudnym czasie, zgłoś się po pomoc.

Obecna sytuacja związana z rozwojem koronawirusa SARS-CoV-2 w Polsce może stanowić dodatkowe obciążenie dla zdrowia psychicznego. Jednym z zagrożeń, przed którym ostrzegają eksperci Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) jest ciągłe śledzenie wiadomości na temat wirusa z niesprawdzonych źródeł, które może prowadzić do narastania niepokoju i stresu.

Nowe informacje dopływają do nas non stop. Wiele z nich to fake newsy, siejące tylko jeszcze większą panikę. Radzimy ograniczyć śledzenie sytuacji. Nie trzeba tego robić, aby być dobrze poinformowanym. Jeśli nieustannie masz włączoną telewizję informacyjną, zmień kanał. Jeśli twoi znajomi permanentnie dostarczają ci informacji, poproś, aby przestali lub postaraj się od tego odciąć.

Eksperci zalecają stosowanie się do komunikatów publikowanych przez oficjalne, potwierdzone źródła, takie jak komunikaty WHO i strony rządowe (witryna Ministerstwa Zdrowia czy Głównego Inspektoratu Sanitarnego). Znajdziecie tam m.in. informacje o tym, jak dbać o siebie i swoje otoczenie oraz w jaki sposób zminimalizować ryzyko. Należy też sprawdzać fakty.

  •  Informacji można zasięgnąć również dzwoniąc na infolinię Ministerstwa Zdrowia pod numer telefonu 800-190-590.
  •  Polecamy także zapoznać się z instrukcją WHO, Mental Health Considerations during COVID-19 Outbreak.
  •  Można zadzwonić np. na infolinię Centrum Wsparcia Dla Osób W Stanie Kryzysu Psychicznego, która od 2017 roku działa całodobowo, 7 dni w tygodniu pod numerem 800-70-2222.

Jeśli jednak lęk utrudnia funkcjonowanie na tyle, że nie jesteś w stanie skupić się na pracy, nauce, rodzinie albo masz myśli samobójcze, warto zasięgnąć profesjonalnej pomocy.

Linia Wsparcia jest całkowicie bezpłatna. Pod numerem telefonu, mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na czacie dyżurują psychologowie z Fundacji ITAKA. Udzielają porad i kierują dzwoniące osoby do odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju. Gotowi są do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Możesz porozmawiać z nimi o swoim problemie, a także uzyskać profesjonalną pomoc. W wyznaczonych godzinach pełnią dyżury również specjaliści – lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni. Informacja o dyżurach znajduje się na stronie www.liniawsparcia.pl.

Z pomocy Centrum Wsparcia może skorzystać każdy, kto czuje, że jest w stanie kryzysu psychicznego oraz wszystkie osoby, które potrzebują pomocy, rozmowy, porady, wsparcia psychologicznego lub rozmowy z psychiatrą. Jeśli czujesz się stale przygnębiony, samotny, nie dajesz sobie rady z codziennością i stresem lub zamartwiasz się o swój stan zdrowia, zadzwoń.

Kryzys psychiczny to moment, kiedy czujesz, że problemy cię przerastają, czujesz, że więcej już nie udźwigniesz. Jego powodem może być również życie w ciągłym stresie. Przedłużanie się takiego stanu może prowadzić do depresji. Czasem załamaniu nerwowemu towarzyszą myśli samobójcze. W takiej sytuacji warto zasięgnąć porady specjalisty. Nie czekaj! Daj sobie pomóc!

Źródło: Centrum Wsparcia Dla Osób w Stanie Kryzysu Psychicznego, www.gov.pl

Poniżej dodaję również linki do ciekawych stron, które zapewne zajmą wam odrobinę czasu i dostarczą nowej wiedzy.


https://www.dyktanda.net/

https://polona.pl/

http://www.muzykotekaszkolna.pl/

https://esero.kopernik.org.pl/

https://www.national-geographic.pl/traveler/zostanwdomu-i-zwiedzaj-online-10-muzeow-ktore-umozliwiaja-wirtualne-wycieczki?fbclid=IwAR0wHG2gNW8TpBAy1qnE9C341sT6YgqM-F8GIPEhVdqgdmumlh9GRE8-UsE

https://lektury.gov.pl/

https://ninateka.pl/edu

www.polskieradio.pl/18,Polskie-Radio-Dzieciom

https://rozrywka.tvp.pl/47090255/telewizja-polska-blizej-dzieci-i-mlodziezy%20-

Pozdrawiam Izabela Szczepańczyk

Dzień dobry,

bardzo proszę o uzupełnienie treści w podręczniku do religii, do katechezy „Wielkanoc – niedziela zmartwychwstania Jezusa”. Jeżeli książki zostały w szkole to trudno…

Mocno Was ściskam i pozdrawiam Rodziców

Urszula Szymiec


 

Data 19.03.20

Drodzy uczniowie i rodzice

Ponieważ dużymi krokami zbliżamy się do testu z działu 5 proponuję, aby najbliższe lekcje skoncentrowane były na powtórkach już przerobionego materiału i poszerzaniu go o nowe zwroty/słownictwo.

W załączeniu karta pracy do zrobienia przez dzieci. Proszę również o wklejenie jej do zeszytu przedmiotowego

.:ćwiczenie:.



 

Edukacja zintegrowana

Drodzy Uczniowie! Zachęcam Was do utrwalania i ćwiczenia tabliczki mnożenia oraz dzielenia w zakresie 30. Poniżej przesyłam link na stronę, która zapewne ułatwi Wam i uprzyjemni te ćwiczenia.

https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-i-dzielenie-w-zakresie-30_11_418

Poniżej podaję także link do lektury: „Czarna owieczka” Jan Grabowski. Proszę o przeczytanie tej książki.

https://docplayer.pl/51918522-Czarna-owieczka-jan-grabowski.html

Życzę powodzenia!

Oto kilka stron, które pozwolą Wam utrwalić wiadomości i umiejętności z edukacji polonistycznej, przyrodniczej oraz matematycznej.

https://www.ortograf.pl/dyktando/dyktando-klasa-ii-z-o-i-u

https://www.dyktanda.net/dyktanda.php

http://pisupisu.pl/klasa2/czytanka-o-tomku

https://szaloneliczby.pl/klasa-2/

http://innowacja.sfera.lublin.pl/index.html#k2p

Życzę udanej zabawy! Pozdrawiam!

Wychowawca.

P.S. Zadania do wykonania w domu wysyłam na bieżąco  poprzez  dziennik elektroniczny  UONET.


 


 

16. 03. 2020
Proszę o zapisanie przez dzieci poniższego tematu w zeszycie przedmiotowym.
Lesson
Topic: Vocabulary revision.
Proszę również o powtórzenie z dziećmi słownictwa:
dolegliwości:
cold, cough, cut, earache, headache, sore throat, toothache, tummy ache 
zdrowe nawyki
: do exercise, drink water, eat well, play, sleep well, wash 
 
Bardzo proszę o odsłuchanie piosenek:
I’m feeling ill. (podręcznik str. 52/53)
Keep healthy.(podręcznika str. 57)
https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia - link do strefy ucznia. Tu znajdziecie państwo nagrania do podręcznika i ćwiczeniówki – oznaczenia ścieżek dźwiękowych znajdziecie państwo w podręczniku dzieci. 
W razie pytań proszę o kontakt za pośrednictwem UONET
Magda Drezler


Zajęcia z komputerem

Zachęcam uczniów do nauki przez zabawę - oto kilka stron do nauki kodowania - wstęp do nauki programowania.

Strona 1: https://runmarco.allcancode.com/

Strona 2 : https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/1



Język angielski
Szanowni Państwo,
Przesyłam pomysły na zabawy językowe z dziećmi na okres kwarantanny. Zabawy te, to świetny pomysł na utrwalanie już poznanego przez dzieci słownictwa i najprostszych zwrotów w języku angielskim. Książeczka, do której przesyłam Państwu link, jest dodatkowym materiałem do podręcznika z którego uczymy się w szkole. Życzę dobrej zabawy, a przede wszystkim dużo zdrowia:) W razie pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Magda Drezler
 
 
P. S. Przesyłam również link do strefy ucznia na stronie wydawnictwa Macmillan (autora naszego podręcznika do nauki języka angielskiego). Znajdują się tam m. in. nagrania naszych podręcznikowych piosenek - świetny sposób na naukę nowego oraz powtarzanie już przerobionego materiału.
 

Akcje w których uczestniczymy

pojemnik_na_baterie.jpg
Copyright © 2020 Szkoła Podstawowa nr 2 w Siewierzu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.
Tuesday the 7th. Siewierz 2013